Użyj kodu „przeniesienie” jeśli przechodzisz z innej kliniki
Użyj kodu „przeniesienie” jeśli przechodzisz z innej kliniki

§1 [POSTANOWIENIA OGÓLNE]

  1. Niniejszy Regulamin organizacyjny (dalej: „Regulamin”) zostaje ustanowiony zgodnie z art. 24 ustawy o działalności leczniczej. Określa on zasady funkcjonowania podmiotu leczniczego prowadzonego przez WEKK Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Olsztynie (ul. Michała Kajki 10-12, 10-547 Olsztyn), zwanego dalej „Spółką” lub „Usługodawcą”.
  2. Regulamin reguluje w szczególności:
    • organizację i strukturę zakładu leczniczego,
    • zakres świadczeń zdrowotnych,
    • prawa i obowiązki Pacjentów,
    • zasady postępowania z danymi osobowymi,
    • sposób przyjmowania zgłoszeń i reklamacji,
    • zasady współpracy z innymi podmiotami leczniczymi.
  3. Spółka podlega rejestracji w Rejestrze Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą, prowadzonym przez Wojewodę Warmińsko-Mazurskiego, pod numerem 000000271494.

§2 [DEFINICJE]

  1. Regulamin – niniejszy dokument określający zasady działania Spółki w ramach świadczenia usług medycznych.
  2. Strona Internetowa / Serwis – serwis znajdujący się w domenie www.medweed.pl, za pośrednictwem którego Pacjenci mogą m.in. umawiać wizyty w gabinetach stacjonarnych i uzyskiwać informacje o świadczonych usługach.
  3. Usługodawca – WEKK Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie przy ul. Michała Kajki 10-12, KRS 0000873573, NIP 7393992515, REGON 527132475.
  4. Pacjent / Użytkownik – osoba fizyczna korzystająca z usług medycznych Spółki w gabinetach stacjonarnych oraz z Serwisu w celu rezerwacji wizyt lub uzyskania innych informacji.
  5. Dane Osobowe – informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej, przetwarzane w celu realizacji świadczeń zdrowotnych oraz obsługi rejestracji wizyt (zgodnie z RODO).

§3 [CELE I ZADANIA PODMIOTU]

  1. Głównym celem Spółki jest prowadzenie odpłatnej działalności leczniczej w formie ambulatoryjnych świadczeń zdrowotnych w gabinetach stacjonarnych na terenie Polski.
  2. Do zadań Spółki należy w szczególności:
    • udzielanie świadczeń zdrowotnych w ramach porad lekarskich, diagnostyki i terapii,
    • promocja zdrowia i edukacja pacjentów,
    • współpraca z innymi podmiotami wykonującymi działalność leczniczą w celu zapewnienia ciągłości i jakości opieki medycznej.

§4 [STRUKTURA ORGANIZACYJNA ZAKŁADU LECZNICZEGO]

  1. WEKK Sp. z o.o. reprezentowana jest przez Zarząd. W ramach swojej działalności Spółka wyodrębniła jednostkę organizacyjną MedWeed – zakład leczniczy funkcjonujący pod tą samą marką i nazwą.
  2. Siedziba zakładu leczniczego „MedWeed” znajduje się w Olsztynie (10-547), przy ul. Michała Kajki 10-12.
  3. Wpis do Krajowego Rejestru Sądowego (Sąd Rejonowy w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy KRS) zawiera aktualne informacje o wspólnikach i członkach Zarządu.

§5 [MIEJSCE UDZIELANIA ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH]

  1. WEKK Sp. z o.o. świadczy usługi medyczne w następujących gabinetach stacjonarnych:
    • Warszawa (Ursynów): ul. Béli Bartóka 8
    • Opole: ul. Generała Kazimierza Sosnkowskiego 40-42, budynek B, lokal 20
    • Poznań: ul. Grunwaldzka 42/2A, 60-307 Poznań
    • Olsztyn: ul. Kołobrzeska 5
    • Gdańsk: ul. Marszałka Ferdynanda Focha 2/5
  2. Pacjent umawia wizytę za pośrednictwem Serwisu www.medweed.pl (bądź inną dostępną formą kontaktu, np. telefoniczną).
  3. Z zastrzeżeniem, że Spółka może – wyłącznie w wyjątkowych przypadkach – świadczyć konsultacje w formie zdalnej (telekonsultacji). Główną formą świadczeń pozostają jednak wizyty w gabinetach.

§6 [RODZAJ DZIAŁALNOŚCI LECZNICZEJ ORAZ ZAKRES UDZIELANYCH ŚWIADCZEŃ]

  1. Spółka prowadzi działalność w zakresie ambulatoryjnych świadczeń zdrowotnych, zgodnie z art. 8 ust. 2 ustawy o działalności leczniczej.
  2. Świadczenia obejmują m.in.:
    • konsultacje i porady lekarskie,
    • wystawianie recept (w tym e-recept), skierowań oraz zaleceń lekarskich,
    • promocję zdrowia i edukację pacjentów w kontekście terapii prowadzonych w gabinetach.
  3. W nagłych przypadkach (zagrożenie zdrowia lub życia) Pacjent powinien skorzystać z pomocy doraźnej, tj. wezwać Pogotowie Ratunkowe, udać się do Szpitalnego Oddziału Ratunkowego lub Izby Przyjęć w najbliższej placówce.
  4. Spółka zastrzega, że nie przepisuje określonych grup leków (m.in. opiatów, benzodiazepin, testosteronu)

§7 [WARUNKI WSPÓŁDZIAŁANIA Z INNYMI PODMIOTAMI WYKONUJĄCYMI DZIAŁALNOŚĆ LECZNICZĄ]

  1. W celu zapewnienia ciągłości procesu leczenia, Spółka współpracuje z innymi podmiotami wykonującymi działalność leczniczą, w tym m.in. placówkami diagnostycznymi, gabinetami specjalistycznymi, aptekami.
  2. W przypadku konieczności przeprowadzenia dodatkowych badań diagnostycznych lub konsultacji specjalistycznych, lekarz kierujący może wystawić Pacjentowi odpowiednie skierowanie. Pacjent ma prawo wykonać badania w dowolnie wybranym przez siebie podmiocie, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

§8 [DANE OSOBOWE]

  1. Administratorem Danych Osobowych Pacjentów jest WEKK Sp. z o.o. (ul. Michała Kajki 10-12, 10-547 Olsztyn). Kontakt w sprawach ochrony danych: [email protected].
  2. Dane Osobowe przetwarzane są w szczególności w celu:
    • realizacji świadczeń medycznych (art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. h RODO),
    • prowadzenia dokumentacji medycznej,
    • zapewnienia opieki zdrowotnej,
    • obsługi rejestracji wizyt i płatności.
  3. Okres przechowywania Danych Osobowych wynika z przepisów o dokumentacji medycznej (m.in. ustawa o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta).
  4. Pacjent ma prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, usunięcia (w granicach dopuszczalnych przepisami o dokumentacji medycznej) oraz wniesienia sprzeciwu. Ma także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).
  5. Szczegółowe zasady przetwarzania danych określa Polityka Prywatności, dostępna w Serwisie.

§9 [WYSOKOŚĆ OPŁATY ZA UDOSTĘPNIENIE DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ]

  1. WEKK Sp. z o.o. przechowuje dokumentację medyczną Pacjentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  2. Udostępnienie dokumentacji medycznej odbywa się na wniosek Pacjenta lub osób/podmiotów do tego uprawnionych, w sposób i w terminach zgodnych z prawem.
  3. Ewentualna opłata za udostępnienie dokumentacji wynika z aktualnych przepisów regulujących maksymalne stawki za ten rodzaj usług lub wewnętrznego cennika, o ile przepisy dopuszczają taką opłatę.
  4. Szczegółowe informacje na temat sposobu i kosztów (jeśli występują) udostępniania dokumentacji można uzyskać, kontaktując się z WEKK Sp. z o.o. na adres [email protected].

§10 [PRZEBIEG PROCESU UDZIELANIA ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH]

  1. Rejestracja Wizyty:
    • Pacjent może zarejestrować się na wizytę w wybranym gabinecie stacjonarnym za pomocą Serwisu www.medweed.pl, telefonicznie lub w inny sposób wskazany przez Spółkę.
    • W trakcie rezerwacji Pacjent proszony jest o podanie danych niezbędnych do identyfikacji oraz celu wizyty.
  2. Konsultacja Lekarska:
    • W dniu wizyty Pacjent zgłasza się do recepcji lub bezpośrednio do lekarza.
    • Lekarz przeprowadza wywiad medyczny, bada Pacjenta i – w razie potrzeby – zleca dodatkowe badania diagnostyczne.
    • W przypadku istnienia wskazań lekarz może wystawić receptę (w tym e-receptę), skierowanie bądź zalecenia w formie ustnej lub pisemnej.
  3. Zobowiązania Pacjenta:
    • Pacjent zobowiązany jest do podania rzetelnych informacji dotyczących swojego stanu zdrowia, przyjmowanych leków czy ewentualnych uczuleń.
    • W razie zmiany stanu zdrowia między kolejnymi wizytami, Pacjent powinien poinformować o tym lekarza prowadzącego.
  4. Odmowa Świadczenia:
    • W przypadku braku spełnienia podstawowych kryteriów medycznych lekarz ma prawo odmówić wystawienia recepty, skierowania czy zaświadczenia.
  5. Postępowanie w Sytuacjach Nagłych:
    • Usługi oferowane przez WEKK Sp. z o.o. dotyczą świadczeń planowych; w stanach nagłych lub zagrażających zdrowiu/życiu Pacjent powinien wezwać pogotowie lub udać się do SOR/Izby Przyjęć.

§11 [WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA ŚWIADCZENIA ZDROWOTNE]

  1. Cennik usług medycznych (wizyt, konsultacji, badań itp.) jest dostępny na stronie www.medweed.pl oraz w każdym gabinecie stacjonarnym.
  2. Opłaty za świadczenia ponosi się online za pośrednictwem PayU bądź bezpośrednio w placówce (gotówką, kartą płatniczą lub innymi metodami płatności), jeśli taka opcja jest udostępniona.
  3. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia lub problemy w procesie płatności leżące po stronie operatora płatniczego.
  4. W przypadku gdy lekarz odmówi przepisania leku lub wystawienia określonego świadczenia medycznego z przyczyn medycznych lub prawnych, a konsultacja została już przeprowadzona (np. badanie, wywiad), opłata za wizytę nie podlega zwrotowi.

§12 [REKLAMACJE ORAZ ROZWIĄZANIE UMOWY]

  1. Reklamacje:
    • Pacjent może złożyć reklamację dotyczącą jakości świadczeń lub obsługi:
      • mailowo na adres [email protected],
      • listownie na adres siedziby Spółki (ul. Michała Kajki 10-12, 10-547 Olsztyn).
    • Reklamacja powinna zawierać dane identyfikujące Pacjenta (imię, nazwisko, numer zamówienia) oraz opis zdarzenia będącego podstawą reklamacji.
    • Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania.
  2. Odstąpienie od Umowy:
    • Pacjent może odstąpić od umowy przed rozpoczęciem faktycznego świadczenia usługi (np. przed badaniem), jednak nie później niż na 24 godziny przed planowanym terminem wizyty. W tym celu należy skontaktować się ze Spółką mailowo lub telefonicznie.
    • Jeżeli lekarz rozpoczął już świadczenie (badanie, konsultacja), co do zasady zwrot opłaty nie przysługuje. W szczególnych przypadkach, jeśli wizyta została odwołana później niż 24 godziny przed planowanym terminem, Spółka może rozważyć częściowy zwrot. Każdy taki przypadek jest rozpatrywany indywidualnie, zgodnie z przepisami oraz wewnętrznymi regulacjami Spółki.
  3. Wszelkie spory, które nie zostaną rozwiązane na drodze reklamacyjnej, mogą być rozstrzygane przez sądy powszechne właściwe dla siedziby Usługodawcy bądź zgodnie z ogólnymi zasadami prawa.

§13 [POSTANOWIENIA KOŃCOWE]

  1. WEKK Sp. z o.o. nie prowadzi działalności polegającej na całodobowych świadczeniach zdrowotnych, dlatego nie jest zobowiązana do opracowania szczegółowego regulaminu stacjonarnych i całodobowych świadczeń, w tym dotyczących przechowywania zwłok pacjenta.
  2. Zasady przetwarzania Danych Osobowych określa Polityka Prywatności dostępna w Serwisie.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy ustawy o działalności leczniczej oraz innych ustaw powszechnie obowiązujących w zakresie prowadzenia działalności leczniczej i świadczeń zdrowotnych.
  4. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie w dniu jego opublikowania na stronie www.medweed.pl i obowiązuje przez czas nieokreślony, aż do jego zmiany lub uchylenia.

WEKK Sp. z o.o.
ul. Michała Kajki 10-12, 10-547 Olsztyn
KRS: 0000873573, NIP: 7393992515, REGON: 527132475
Data ostatniej aktualizacji: 09.01.2025


Copyright © 2024 MedWeed

Niniejsza Polityka Plików Cookies określa zasady przechowywania i dostępu do informacji na urządzeniach Użytkownika za pomocą plików cookies, służących realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną przez WEKK Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie, jako operatora strony medweed.pl.

Ograniczenie stosowania plików cookies może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej.